Notizie nantu à a tavola di bambù

Taglieri di bambù
Una di e tendenzi emergenti in u campu di l'articuli culinari di casa sò tavulini di bambù.Questi tavulini sò diventati preferiti à i tavulini di plastica è tradiziunali di legnu per parechje ragioni, chì includenu chì sguassate i culteddi menu, è sò più faciuli di pulisce.Sò fatti di a fonte rinnuvevule di bambù, è sò l'scelta rispunsevuli di l'ambiente per i cuochi ecologichi in ogni locu.

Funzioni di u bordu
A maiò parte di i tavulini di bambù sò fatti cù parechje di e stesse caratteristiche, ùn importa micca u fabricatore.I tavulini di bambù venenu in diversi culori è grani diffirenti, è quant'è tanti taglii cum'è taglieri normali.Dipende solu da ciò chì u fabricatore face è chì tipu di bordu chì u cunsumadore cerca.

Culori
I culori di bambù sò generalmente u culore di basa di u legnu di bambù.Questu hè chì u bambù hè difficiule di culore, cum'è l'esternu di u bambù hè quasi cum'è s'ellu hè statu dipintu.I dui tipi di culori chì vi vede più spessu in tavulini di bambù sò assai simplici, bambù chjaru è bambù scuru.

Luce - U legnu chjaru di i tavulini di bambù sò u culore naturali di u bambù.
Scuru - U culore scuru di i tavulini di bambù si trova quandu u bambù naturali hè steamed.A reazione di steaming riscalda u bambù è i zuccheri naturali in u bambù si caramelizanu, cum'è u zuccheru nantu à a creme brulee.Stu culore ùn sguasserà mai, postu chì hè cottu ghjustu in u bambù.
Di sicuru, ci sò altri fattori chì custituiscenu e caratteristiche di i tavulini di tagliu, cumprese i diversi grani di u legnu.

Grains of the Boards
Cum'è i tavulini di legnu, i tavulini di bambù presentanu diversi grani chì venenu da diverse parti di i pezzi di bambù.U bambù hà trè grani diffirenti, cunnisciuti cum'è grani verticali, piani è fini.

Granu verticale - U granu verticale di i tavulini di bambù hè di circa un quartu di un inch wide.I pezzi di granu verticale venenu da u latu di u polu split di bambù.
Granu pianu - U granu pianu di i tavulini di bambù venduti sò circa cinque ottami di un inch wide.Sti pezzi venenu da a faccia di un polu di bambù.
End grain - U granu finale di u bambù vene da una sezione trasversale di un polu di bambù.Stu granu hè parechje dimensioni diffirenti, secondu a dimensione di u polu di bambù chì hè tagliatu.
Perchè cumprà
In più di esse una scelta ecologicamente rispunsevuli, perchè i tavulini di bambù ùn sò micca fatti di u preziosu legnu di lignu chì i tavulini di lignu sò fatti, ci sò parechje altre ragioni per cumprà una tavola di bambù.Questi mutivi includenu:

U culore ùn sbiadisce micca nantu à una tavola di bambù.
U bambù hè sedici per centu più duru cà u legnu d'arce.
U bambù hè ancu un terzu più forte di l'Oak, una altra scelta populari di tavule di legnu regulare.
U legnu di bambù ùn sguassate i culteddi caru cusì rapidamente cum'è e tavule di legnu regulare o di plastica.
I tavulini di bambù ponu esse sabbiati se ne necessariu è ùn perderà micca l'aspettu di i culori o mudelli originali.
Di sicuru, ci sò tutti i motivi per sceglie una tavola di bambù.Sè vo circate di esse ecologicamente amichevule, o solu vulete qualcosa cuntempuraneu in a vostra cucina, duvete cunsiderà una tavola di bambù per i vostri bisogni culinari.


Tempu di Postu: Dec-28-2022