Cunsiglii di manutenzione di u tagliere in i paesi europei

Cù u sviluppu di i tempi, l'usu di prudutti di bambù per a cucina hè diventatu sempre più pupulare, cumprese u tagliere chì usemu spessu. U tagliere di legnu di bambù hè adupratu ogni ghjornu, per via di u cuntattu frequente cù i ligumi è l'acqua, a ghjente scontra spessu a situazione di u tagliere di muffa, in particularetagliere di legnu di bambùInoltre, in i paesi europei, avemu ancu cuminciatu à aduprà prudutti di cucina in bambù, ma l'Europa hè principalmente temperata, affettata da u mare, mite è piovosa tuttu l'annu, dunque u clima hè sempre assai umitu. Sè aduprate u tagliere, un pocu impropriu causerà muffa. Allora, cumu fà a muffa di u tagliere di bambù? Sapete cumu caccià e macchie di muffa da u tagliere di bambù? Oghje vi insignaraghju alcuni cunsiglii per prevene a muffa nantu à u vostru tagliere.

Prima, u metudu di lavà è di scottà: Sfregate u tagliere cù una spazzola dura è acqua, i batteri ponu esse ridutti di un terzu, se aduprate di novu acqua bollente, i batteri rimanenti sò assai pochi; Dopu ogni usu di u tagliere, raschiate u suchju residuale nantu à u tagliere, è cuntinuate à spruzzà u sale nantu à u tagliere una volta à settimana; Disinfezione ultravioletta, mette u tagliere à u sole per più di 30 minuti (questu modu deve esse particularmente attentu, perchè una esposizione eccessiva farà chì u tagliere si crepi); Disinfezione chimica, 1 kg d'acqua in u novu germinatu 50 ml immerge u tagliere per circa 15 minuti, è poi sciacquate cù acqua.

Siconda, residui di rimuzione di limone + sale: Dopu chì u tagliere hè statu utilizatu per un bellu pezzu, a superficia averà assai tagli è graffi, a superficia ruvida carderà assai residui, sta volta pò esse immersa in sale di limone, pudete rimuovere i residui alimentari nantu à a superficia di u tagliere.

Terzu, disinfettazione di zenzeru è cipolla à u gustu stranu: cù zenzeru o cipolla verde prima asciugate ripetutamente u tagliere parechje volte, poi pulitelu cù una spazzola parechje volte, è lavatelu di novu cù acqua bollente.

asd (1)

Quattru, disinfezione cù acetu per sente l'odore: u tagliere di u pesciu avarà un odore di pesce, sta volta basta à spruzzà un pocu d'acetu nantu à u tagliere, poi mette à u sole per asciugà, poi pulisce cù acqua.

Quintu, u tagliere hà una muffa: pudete aduprà a palla d'acciaio per pulisce a muffa, è poi pulisce cù acqua bollente, è poi spruzzate un pocu di sale nantu à utagliere di bambù per taglià è serveè sfregatelu ripetutamente. Poi lavatelu di novu, poi versate un pocu d'acitu nantu à u tagliere, poi mettitelu à u sole per asciugà, pulitelu.

asd (2)

Cumbinatu cù i metudi sopra citati per mantene u tagliere, u tagliere ùn si muffarà. Sè utagliere di bambùhè adupratu per un bellu pezzu, l'aspettu hè seriamente dannighjatu è si crede chì i batteri si riproducenu di più, hè cunsigliatu di cumprà un novu tagliere.


Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2023